Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменявам сменявам и продължава да си тропка...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщение
    Ами утре, ще проверя тези тампони...
    Иначе днес тропането пак се появи....
    Един ден го няма един ден тропа... бе не знам =/
    С какви тампони си по носачите гумени или полиуретанови.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #32
      Значи, днес я откарах да я разгледаме....
      Първо се качихме с майстора да направим едно кръгче, да чуе за какво иде реч...
      Тропането почва още като потеглиш при ниска скорост(10км/ч)при неравен път и е ту отляво ту отдясно (като клокочене по скоро не тропане -тък-тък или тък тък-тък). Не е да кажеш да е само от едната страна.... Колата я сложихме пак на канала. И разклатихме странично и той, защото беше от долу каза, че стабилизиращата щанга е проблема, защото се движи(явно има луфт) и издава същия звук.
      Рейката не сме я проверявали, но майстора беше сигурен, че не е от нея, защото тя не била тропала по този начин...
      А иначе на запален двигател като въртя рязко ляво и веднага дясно има някакво тропане, но ми казаха, че е пак заради щангата...
      Хубаво де утре ще я откарам да ги сменят въпросните тампони....
      Дайте сега малко инфо как става това да им помогна малко, че доколкото знам ще им е за пръв път...
      А и да питам, ако се сваля моста за да се свали щангата(а тя сигурно се сваля защото са капсоловани оригиналните тампони - за първи път ще се сменят), може ли да се достигне до стартера и да се смени бендикса, че ми стърже като паля?
      Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщение
        Значи, днес я откарах да я разгледаме....
        Първо се качихме с майстора да направим едно кръгче, да чуе за какво иде реч...
        Тропането почва още като потеглиш при ниска скорост(10км/ч)при неравен път и е ту отляво ту отдясно (като клокочене по скоро не тропане -тък-тък или тък тък-тък). Не е да кажеш да е само от едната страна.... Колата я сложихме пак на канала. И разклатихме странично и той, защото беше от долу каза, че стабилизиращата щанга е проблема, защото се движи(явно има луфт) и издава същия звук.
        Рейката не сме я проверявали, но майстора беше сигурен, че не е от нея, защото тя не била тропала по този начин...
        А иначе на запален двигател като въртя рязко ляво и веднага дясно има някакво тропане, но ми казаха, че е пак заради щангата...
        Хубаво де утре ще я откарам да ги сменят въпросните тампони....
        Дайте сега малко инфо как става това да им помогна малко, че доколкото знам ще им е за пръв път...
        А и да питам, ако се сваля моста за да се свали щангата(а тя сигурно се сваля защото са капсоловани оригиналните тампони - за първи път ще се сменят), може ли да се достигне до стартера и да се смени бендикса, че ми стърже като паля?
        Щом ще ходиш в сервиз хората ще се опрявят не е извънземна колата и операцията не е нещо особенно. Само да внимават после да стегнат всичко. Хубаво е да се бележи как е стоял тампона на двигателя който стои на магарето за да не го сложат после под напрежение че може да се явят леки вибрации.
        А за стартера може и от долу но стартер се сваля и от горе. По принцип рейката остава горе и може и да не е много лесно от долу.
        След тази операция е желателно да минеш стенд предница че почти няма вероятност магарето да дойде на същото място на каквото е било преди това.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #34
          Здравейте!
          Днес си взех колата от сервиза. Сменени тампони на стабилизираща щанга и оправен стартер. Е вече е друга возията. Нито лоп, нито троп.
          Колата вози перфектно и за първи път ми е кеф да се возя в нея без музиката )
          Да видим сега, колко време ще изкара.

          Като цена
          2хТампона(за алфа 147) 36лв
          четки и бендикс + ремонт на стартер 80лв
          Труд 40лв
          Общо 160лв(да пият по 1 бира момчетата)

          Направо много се радвам!
          Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

          Comment


          • #35
            Аз заложих на рейка...но важно е ,че сега всичко е точно......
            На Вальо му дължа кюфтета....4 бройки
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
              Аз заложих на рейка...но важно е ,че сега всичко е точно......
              На Вальо му дължа кюфтета....4 бройки
              Убао де, бирата ще е от мен....

              Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщение
              Здравейте!
              Днес си взех колата от сервиза. Сменени тампони на стабилизираща щанга и оправен стартер. Е вече е друга возията. Нито лоп, нито троп.
              Колата вози перфектно и за първи път ми е кеф да се возя в нея без музиката )
              Да видим сега, колко време ще изкара.

              Като цена
              2хТампона(за алфа 147) 36лв
              четки и бендикс + ремонт на стартер 80лв
              Труд 40лв
              Общо 160лв(да пият по 1 бира момчетата)

              Направо много се радвам!
              Да ни съм пророк, ма дано тия тампончета "оригинални" да издържат по-дълго време здрави....... че бая хора вече плакаха от тях, е има и доволни, дано щангата да не е била много износена...
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #37
                А бе хора нещо пак не е както трябва....
                След смяна на тампоните на щангата и стартера всичко ОК. Няма троп-лоп, но сега друг проблем......
                Като паля колата и от пасажерското място се чува едно притракване като паля колата, особено първо палене(студен мотор). Чува се за 1 сек и го няма ...........
                Наподобява на вариатора като паля колата, но спира като върна ключа и после го няма... направо откачам... Всеки шум ме дразни, а този го нямше преди...
                Тия майсторите нещо, някой тампон да не са скъсали по двигателя....
                Не мога да го локализирам тоя звук от къде е точно... отвън поне не го чувам... най-силно се чува при жабката или пода долу....
                Какво да го правя сега това....
                Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                Comment


                • #38
                  Вариатора трака отначало като я запалиш като дизел, ама хубав дизел за 2-3 секунди.После изчезва.Само заради това няма да седна да го сменям.Сложи си едно BOSE и спортен аспух и нищо няма да чуваш.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #39
                    Не е вариатора.... Изтракването е подобно, но не е той...(той си трака при палене от отдавна). Тракането се чува, някъде долу в краката около жабката при пасажера... Получава се явно при палене, когато има повече вибрации.
                    Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                    Comment


                    • #40
                      Обтегач на пистовия...
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #41
                        Сядаш вътре и един да ти клати мотора от пред. Ако го чуеш същото десен тампон на мотора
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #42
                          Ще го проверя утре...
                          Звука го има след смяна на тампони на стабилизираща щанга и ремонт на стартер...
                          Иначе пистов ремък там и ролки не съм сменявал от както съм я купил(почти 2 години, а и преди това не се знае от кога)
                          Бе не е нищо фрапантно като се замисля, май само аз си го чувам това... просто едно допълнително притракване освен това на вариатора при палене...(е малко по-различно от вариатора, все едно има хлабава част някъде, където извибрира...)
                          Най се усеща на студен мотор, защото вибрациите при палене са най-големи тогава...
                          Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                          Comment


                          • #43
                            Щом е след смяната на рейката майсторите може да не са наместили тампона (или са да оставили под напрежение) на двигателя който е под долна страна и лежи на "магарето" може и да не са го стегнали.
                            Тогава може да имаш разни такива екстри. Най добре е да се отпусне долния тампон страничия горен който е над ремъците да се огледа как стоят другите тампони и да се стегнат така че да няма напрежение.
                            При мен имаше едно гадно почукване което мислех че е проскърцване от тампоните на стабилизиращата щанга. Оказа се че не са стегнели лапата на тампона под двигателя на магарето и том си хлопа. Беще се изсипала резбата и му нарязвах нова резба( резбата аз си я правиь иначе свалянето беше в сервиз) Оказа се че на следващия ден като проверих дали са стегнати болтовете пак не бяха стегнати. Хем ме гладаха какво правя и много добре знаеха че трябва д асе стехнат болтовете. Понеже са на кофти място и понякога се забравят.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #44
                              Вече не знам шо да я правя тая кола... тамън и се порадвах няколко седмици и пак си е*а майката =/
                              Сега чука/щтрака нещо от ляво при гумата.
                              Като клатя гумата(дори и да я ритна с крака) и чука/щрака нещо... има го и в движение по неравности(на легнал полицай няма нищо)....
                              Вече не знам, пак трябва да я карам на майстори...
                              Възможно ли е сега да е долен шарнир..., че последно майсторите ми казаха, че е тръгнал(имал луфт)
                              Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                              Comment


                              • #45
                                Още 1 предположение за вибрациите на студен мотор. Възможно е да е ( при мен беше това ) паднала гайка на ламарината около колекторните тръби на мотора. Като запалиш вибрира и после се уталожва, де от температурни разширения, де от по-равномерната работа на мотора. Успех!
                                Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                                Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                                Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                                Comment

                                Working...
                                X